سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسپولیس آسیایی

پرسپولیس بهترین تیم لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته دوم + جدول

پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را در بین 32 تیم حاضر در این رقابت ها از خود برجای گذاشت.

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا که از روز سه شنبه آغاز شده بود ،چهارشنبه شب درحالی به پایان رسید که تنها 4 تیم تاکنون امتیازات کامل را از آن خود کرده اند.

پرسپولیس ایران، بوریرام یونایتد تایلند، بیجینگ گوان و گوانگژو چین هر دو از چین، تیم هایی هستند که در پایان هفته دوم توانستند 6 امتیاز کامل را از آن خود کنند که پرسپولیس تنها نماینده غرب آسیا در این جمع محسوب می شود.

شاگردان حمید درخشان بهترین عملکرد را در بین این چهار تیم دارند و با چهار گل زده، بدون گل خورده و تفاضل گل مثبت چهار، بهترین تیم لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته دوم هستند.

محمدنوری کاپیتان سرخپوشان نیز با 2 گل زده در جمع گلزنان برتر جای گرفته است.چنانچه شاگردان حمید درخشان بتوانند در بازی آینده خود که مقابل النصر در عربستان برگزار می شود به امتیاز دست یابند تا حدود زیادی صعود خود را از گروه A قطعی خواهند کرد.

تا این مرحله در منطقه غرب آسیا رقیب اصلی نماینده های فوتبال ایران، تیم های عربستانی محسوب می شوند. در جمع قطری ها نیز تنها السد توانسته چهار امتیاز را از آن خود کند و اماراتی ها نیز حرفی برای گفتن نداشته اند.

در منطقه شرق آسیا تیم بوریرام تایلند همچون دو فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و در جمع تیم های مطرح کره جنوبی و ژاپن صدرنشین گروه F است.

بیجینگ گوان و گوانگژو چین هم در گروه های خود 6 امتیازی هستند و بار دیگر روند مثبت باشگاه های چینی را به نمایش گذاشتند.

چینی ها که در 2 فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخور توجهی کسب کرده اند، به نظر می رسد با سرمایه گذاری های انجام شده، امسال نیز مدعی هستند.

همچنین نمایندگان کره جنوبی نیز همچون تمامی ادوار لیگ قهرمانان آسیا شروع نسبتا خوبی داشته اند و وسترن سیدنی و بریزبن استرالیا هم با عملکرد پرنوسان از دو بازی 3 امتیاز اندوخته اند اما نکته جالب لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته دوم عملکرد ضعیف نمایندگان ژاپن است. در بین چهار تیم ژاپنی تنها کاشیوا ریسول نتایج خوبی را در کارنامه ثبت کرده و 3 نماینده دیگر آنان قعرنشین گروه های مختلف هستند.

** جدول رده بندی کامل گروه های مختلف: کلیک کنید

 


نوشته شده در جمعه 93/12/15ساعت 3:1 عصر توسط amirfarhang نظرات ( ) | |